Ga naar de inhoud van deze pagina.
2e
tussenrapportage
2021
Portal
Algemeen
Inleiding
Staat van de gemeente
Resumé van alle domeinen
Domeinen
Overzicht domeinen
Domein inwoner en bestuur
Domein ruimte en economie
Domein samenleving en gezondheid
Domein leefomgeving en duurzaamheid
Bijlagen
Overzicht bijlagen
Bedrijfsvoering
Overzicht mutaties reserves
Risico's
Meerjarige doorwerking mutaties
Coronamaatregelen
Overzicht begrotingswijzigingen
Overzicht voortgang acties opgenomen in het meerjaren-uitvoeringsprogramma 2019-2022
Domein inwoner en bestuur
Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar
Home
Domeinen
Domein inwoner en bestuur
Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar
Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar
De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten
De bedrijfsvoering is doelmatig en efficiënt
Het financieel beleid is transparant, gezond en haalbaar
Doelstelling IB1 Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar
Deze pagina is gebouwd op
10/27/2021 10:30:25
met de export van
10/21/2021 10:21:02
Zoeken