Domein inwoner en bestuur

Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar

De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten

Voortgang van onze planning 2e rapportage:

Focus op kwaliteit Dienstverlening
De aangekondigde verschuiving van de focus, van de organisatieontwikkeling, naar de kwaliteit van dienstverlening heeft een pas op de plaats gemaakt. De reden hiervan is dat het college wil dat de organisatie meer extern dan intern gericht bezig is.

Naar aanleiding van de gesprekken van het college mét de organisatie is een nieuw koersdocument vastgesteld: 'Schagen maken we samen'.
Het kunnen zorgen voor een goede dienstverlening is daar onderdeel van.
Het herstel proces om de organisatie op orde te brengen gaat langere tijd duren. In het raadsvoorstel bij de begroting wordt dit proces op hoofdlijnen geschertst overeenkomstig de gedeelde informatie op 20 september 2021.

Dienstverlening
De continue verbetering van onze dienstverlening, het digitaliseren en vereenvoudigen van onze processen en het meer aanbieden van digitale producten is onverminderd doorgegaan.

Deze pagina is gebouwd op 10/27/2021 10:30:25 met de export van 10/21/2021 10:21:02